Aktualizacja na testing i problem z tasksel

Witajcie

Mam taki mały problem. Ostatnio zmieniłem sobie Debiana z stable na
testing. Robiłem to tak:
- włączyłem dselect
- zmieniłem skąd ma pobierać (czyli pierwsza opcja w dselect) na
  http://security.debian.org stable/updates main
  http://ftp.pl.debian.org/debian testing main contrib
- następnie zaktualizował bazę
- wszedłem do czwartej opcji czyli żeby zaczął ściągać i instalować
- później piąta opcja konfiguracja
no i wyjście.
Wszystko poszło dobrze. Tylko że teraz nie włańcza mi się tryb graficzny.
Pokazuje mi się czarny ekran. Mam kartę ATi RADEON 7000.
Drugi problem który odrazu zadam to taki że gdy uruchamiam tasksel to mi
pokazuje konflikty. gdy daję żeby zainstalował wybrane opcje. Co jest
grane? Pomóżcie!!!

Pozdrawiam
Marek Chrobak