systemy

witam. poszerzam swa wiedze na temat systemow operacyjnych. na swoim komputerze chce zainst (do celow edukacyjnych) sytemy :

Debian GNU Linux
win 98 (dla rodzinki)
win xp
win 2003 server
Novell NetWare 5.1

udalo mi sie zoribc tak :
zainst win98 na partycji startowej. nast zainst win xp (ten nadpisal sektor startowy i mam wielkrotny rozruch - wybieram przy uruchamianiu win98 lub win xp , cos w stylu NT loader, jesli nie to samo :). nast zainst Debiana. zrobilem zrzut sektora startowego w partycji root ( dd if=.....) , jest dobrze, mam do wyboru 3 systemy, do wybierania nie uzywam lilo ( lilo jest w sektorze startwoym root i uruchamia sie gdy wybiore linuksa jako uruchamiany system). nast zainstalowalem win 2003 server, z nim nie bylo wiekszych problemow, integruje sie ladnie z win xp i elegancko wpisuje sie do menu z NT Loader (tego z win xp). mam juz 4 systemy - zostal mi jeszcze Netware. i tu wlasnie jest problem, nie wiem jak go tam "wcisnac" do tego menu ( odpowiednie wpisy w boot.ini), nie wiem jak i do czego sie odwolac na partcji startowej Netware aby uruchomic go z NT loadera. jesli ktos wie jak to zrobic, lub zna jakis link (szukalem w internecie...nie znalazlem) bede bardzo wdziczny.