perl 5.8.1-2 i skrypty do irssi

hello

mam problemik w debianie unstable/testing

ostatnio pojawil sie nowy perl 5.8.1-2 i od tego momentu zaczela sie
jazda z irssi ...

mam najnowsze pakiety irssi, mam w nim troche skryptow ktore wczesniej
dzialaly poprawnie przed upgrejdem perla... pozniej poprostu przy
odpalaniu irssi mialem core dumped ...

wywalilem skrypty i irssi chodzi. probowalem wgrywac z poziomu irssi
skrypty i oto co dostaje:

Irssi: Error loading module alame/alame: /home/bieniu/autorun/alame.pl:
invalid ELF header

no i co teraz ?? hmm ma ktos jakis pomysl ?

--
debian user