APT - preferencje i pin

Witam

Co powinienem zrobic z moim apt?
Zalezy mi na utrzymaniu wersji pakietu "gs", ktory
zainstalowalem ze zrodel, potem za pom. pakietu equivs
zrobilem puste pakiet "gs"i  zainstalowalem.
Potem w /etc/apt/preferences zrobilem wpis:

____________
Package: gs
Pin: version 5.50-5
___________

No i dotychczas bylo dobrze, nie uaktualnial mi tego.
Teraz nagle mu sie pochrzanilo i mam tak:

------------
krzysiekk:/home/krzys [1]# apt-get -u dist-upgrade
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Obliczanie aktualizacji...Gotowe
Zostaną zainstalowane następujące NOWE pakiety:
  gs-common
Następujące pakiety zostaną zaktualizowane
  gs
1 zaktualizowanych, 1 nowo zainstalowanych, 0 do usunięcia i 0 nie
zaktualizowanych.
Konieczne pobranie 3036kB archiwów.
Po rozpakowaniu zostanie dodatkowo użytych 9040kB miejca na dysku.
Czy chcesz kontynuować? [T/n] n

No i co ja mam z tym zrobic??

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |