Re: Proste dla profesionalistów

Marcin Sochacki wrote:

On Wed, Oct 01, 2003 at 04:10:48PM +0200, Marek Chrobak wrote:
Mam taki bardzo prosty problem do rozwiązania. Co muszę zmienić w swoim Debianie, żebym mógł się logować poprzez graficzne logowanie. Ponieważ włańcza mi się te logowanie graficzne tak jak to jest zaraz po zainstalowaniu, lecz pisze mi że nie mogę się zalogować jako root.

No to chyba dobrze. Uruchamianie X-ów jako root jest uznawane za
niebezpieczne.

No, tylko chciałbym mieć ciągle jako jedyny prawa dostępu do wszystkiego.