Re:

> spioszek napisał.
> mam małe pytanko: czy trudno będzie mi się przestawić z linuksa
> mandrake 9.1 na Debiana? czy w debianie istnieje środowisko graficzne
> KDE? czy debian jest dobrze spolszczony?
Witam.
Ma KDE jak i inne popularne pulpity graficzne pod X-Window.
Jeze3li czujesz sie na silach poprobuj z ta distro.
Hm. Mozszesz wykonac backup dotychczasowego Mandrake gdyby jednakj Tobie
cos
zbyt trudno szlo narazie poznawanie Debiana. Miejmy jednak nzdzeje, ze z
nim
 poradzisz sobie.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1