kernel 2.4.21 & patch-o-matic

witam

jak to jest z ta kombinacja.
na stronie domowej najnowszy pom wspiera kernele maks do 2.4.18.
w 2.4.21 narazie mozna zapomniec?

kolejna sprawa,
tylko ja mam problem z "debianowym" 2.4.18 + pom ?
co jakies kilkanascie godzin na ekranie masa cyferek i total zwis.
zawsze bralem orginalne jadro i chodzilo cacy.
pokusilem sie na apt-get install kernel-source-2.4.18 i porazka.
aha dodam iz iptables to 1.2.8

moga wystapic konflikty z powodu nieodinstalowania iptables z
instalacji?
oczywiscie  w skrypcie podaje sciezke do iptables 1.2.8 , 1.2.6
spokojnie sobie lezy na swoim miejscu, ale pozostaje kwestia bibliotek
czy przypadkiem 1.2.8 niekombinuje cos z bibliotekami 1.2.6 i nastepuje
panic.

z gory dzieki
jr