Re: Kopia dysku/partycji

On Tue, Aug 19, 2003 at 08:18:53AM +0200, Jacek wrote:
> Witam
>
> W jaki sposób najprościej skopiować dysk/partycję z debianem na drugi dysk, żeby bez problemu działał ewentualnie żeby doinstalować tylko LILO (ale żeby chciało się doinstalować - bo najczęściej ma problemy).

W celu skopiowania zainstalowanego debiana na inny dysk, nalezy:

1. wciskac Enter po 80 znakach (ja widze teraz kilometrowa linie
twojego postu)

2. mozna zerknac tu: http://ag.bocznica.org/

3. http://rtfm.bsdzine.org/

3. http://lists.debian.org/debian-user-polish/

Pojawilo sie bardzo wiele dyskusji na ten temat.
Tylko poszukac.
Jak juz nic nie znajdziesz - daj znac.

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |