Re: OT mplayer

W liście z ?ro, 13-08-2003, godz. 18:44, ireo pisze:

> problem samej czcionki, na stronce mplayer'a
> sa polskie czcionki.sciagnac trzeba i rozpakowac
> je w katalogu odpowienim. zreszta README dokladnie to
> opisuje.
> moc niech bedzie z toba
> pozdrowienia
> ireo

A nie tak do konca.
Mialem dzialajacego mplayera z piekna gmplayerowa zajewista skorka i
pieknymi krzaczkami. Ktoregos pieknego dnia wszystko szalg trafil (mam
na mysli czcionki). Nie pomagalo ani reinstalacja czcionek, ani grzeanie
w ustwaieniach ani nic. Do tego z menu wyboru kodowania w ustawieniach
gmplayera zniknelo mi ustawienie cp 1250. Bede go kompilowal od nowa w
najnowszej wersji - moze mu przejdzie.
--
Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>