Re: idealna kopia z dysku na dysk

On Tue, Aug 12, 2003 at 11:59:38PM +0000, Piotr Foremniak wrote:

> dd ?
> www.partimage.org ?

Uzywalem PartImage. Dobry program, ale ...
Przykladowo:

Stara partycja - 1GB
Nowa partycja - 3GB

Robie obraz starej (w/w programem), zapisuje to w pliku, potem
kaze odtworzyc ten obraz na nowej (3GB-towej) partycji.
Na nowej partycji mam obraz starej partycji, dziala bardzo ladnie
ale widze tylko owe 1GB miejsca (tyle co miala
stara partycja).

Efekt - niewykorzystane 2GB miejsca na partycji. Za nic nie umialem
,,sprawic'' aby widoczne bylo cale 3GB.
Moze ktos to umie - ja nie umialem.

Zrobilem wiec zwykle kopiowanie z jednej partycji na druga wszystkich
katalogow z wyj. /proc. Potem poprawki w fstab, lilo.conf
i cieszylem sie jak linux sie pieknie przenosi :-)

Kopiowanie zrobilem mc z Knoppixa.

|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |