Re: mysql + $MYSQL_PWD + backup

Dnia Monday 2003 of August 4 12:38, Radosław Antoniuk napisał:

> A ktoś nie ma?? ;-)

np ja nie mam i co więcej - nie zamierzam mieć tego typu łatek u siebie w
systemie - niezależnie czy jest to maszyna w domu czy w pracy - po prostu są
łatki, ktore nie mają sensu w przypadku maszyn jednoużytkownikowych, do tego
jeszcze postawionych za NAT-em lub w ogóle bez dostępu do sieci.

IPTables też nie mam, uprawnienia w /dev/ może też nie do końca po debianowemu
mimo, że z reguły i tak przynależę do wszystkich potrzebnych mi na codzień
grup.

Ba - nawet MPlayera mam suidowanego (co by -vo:xvidix działał).

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

       A linux machine! because a 486 is a terrible thing to waste!