mplayer i TV (bylo: xawtv + nvidia)

On Thu, 31 Jul 2003  Pawel Janik <janos99@onet.pl> wrote:

> dzieki! na to to bym nie wpadl ;).
> działa jakoś nawet...
>
> szukam właśnie czy jest jakaś klawiszologia do zmiany kanalow, ale jakos
> doszukac sie nie moge...da wie wogole?

Tez mnie to ciekawi.

Zaczalem wlasnie eksperymentowac z mplayerem w dwoch wariantach:

1. pakiety z

        deb http://marillat.free.fr/ unstable main

2. movix2-03.1pre1

Z pierwszej lektury dokumentacji odnioslem wrazenie, ze kanaly mozna
zmieniac przez LIRC oraz przez komendy w trybie slave; byc moze mozna
je rowniez przypisac do klawiszy. Poniewaz LIRC u mnie nie dziala i na
razie nie mam czasu zajmowac sie tym problemem, interesuje mnie zmiana
kanalow z klawiatury. Czy ktos ma jakiego gotowca?

Mam przy okazji inne pytanie: jak wskazac (inaczej niz opcja w linii
komend) programowi gmplayer, ze chce ogladac TV?

Pozdrawiam

Janusz S. Bien

--
                     ,