Re: webalizer oszalal :/

On Thu, Jul 24, 2003 at 07:05:10PM +0200, Adrian Siemieniak wrote:

> To wina deba z unstable - blad juz jest zgloszone - trzeba wrocic od numerek
> nizej lub skompilowac ze zrodel (ale tych ze strony webalizera - nie z
> pakietowych)

Wygląda chyba na to, że maintainter pakietu zaczął używać gettext do
tworzenia tłumaczeń i możliwości przełączania się między nimi bez
rekompilacji programu. Co generalnie jest metodą prawidłową, jednak taka
zmiana technologii na pewno będzie stwarzać początkowo problemy.

Polecam moje gotowe pakiety z dodatkowo poprawionym polskim tłumaczeniem
robionym tradycyjną metodą webalizerową, a nie gettext.

http://linux.gda.pl/pub/webalizer/

Wanted