Re: Postfix + smtp auth + pam

Witam,

Dnia Tue, Jul 22, 2003 at 05:57:21PM CEST, Przemysław Maciuszko napisał:

: > jedyny blad to w logach mam przy kazdym przychodzacym/wychodzacym mailu:
: > Jul 22 14:45:21 niewinne postfix/smtpd[29992]: unable to open Berkeley db /etc/sasldb: No such file or directory
:
: No to ja miałem ten sam błąd, ale niestety też nie autoryzował :(

aby autoryzowal mimo tego bledu jest wlasnie ten wpis:
smtp_sasl_password_maps = hash:/etc/postfix/null

:
: > Sal, jak chcesz wiecej to na prv zapraszam dam Ci pelne swoje confy
:
: A co masz w /etc/postfix/sasl/smtpd.conf?
~ # cat /etc/postfix/sasl/smtpd.conf
pwcheck_method: PAM

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.:    Wielki miecz nie zrobi z ciebie wielkiego wojownika.   :.