Re: Dalej idaca customizacja WMaker'a

On Mon, 21 Jul 2003, Wawrzyniec Niewodniczanski wrote:

> Czy masz pakiet Wmakerconf? Może być przydatny?
> O jakie okiena chodzi? Wnętrza aplikacji?

Kolory można również dostosować w standardowym WPrefs (przedostatnia
zakładka).  Jest to dosyć niewygodne, szczegolnie porównując z opcjami
oferowanymi przez wmakerconf, ale całkiem możliwe.

Fonty również najlepiej zmieniać wmakerconf'em, ale o dostosowaniu
czcionek do wszystkich aplikacji nie ma mowy.  Niektóre programy
korzystają przecież z bibliotek gtk(2) dla których konfiguracja WM nie
ma znaczenia.

Ja osobiście korzystam z dwoch w/w konfiguratorów. Każdy jest w czymś lepszy ;)

Przy okazji: jak można usunąc ikonę WMClip'a (Spinacza)? Próbowałem
wyciąć ręcznie (bo nie znalazłem odpowiedniej opcji w konfiguratorach),
ale ikona ponownie wracała.

Nie wiem czy może istnieć dalej idąca customizacja WM przy użyciu
`echo $EDITOR`, skoro mamy wmakerconf?

  Michał