Re: Polskie czcionki na konsoli tty.

Dnia 2003-07-21 10:32 użytkownik Pawel Kowalski napisał :

dpkg-reconfigure fonty kolejno na wszystkich tty :)
U mnie pomaga. Innych sposobow nie szukalem.

Bez przesady ....

/etc/console-tools/config :

"...
SCREEN_FONT=iso2-16
APP_CHARSET_MAP=iso02
FALLBACK_TAB=fonty
SCREEN_FONT_vc1=iso2-16
APP_CHARSET_MAP_vc1=iso02
FALLBACK_TAB_vc1=fonty
SCREEN_FONT_vc2=iso2-16
APP_CHARSET_MAP_vc2=iso02
FALLBACK_TAB_vc2=fonty
..."

itd itd dla każdej z konsol, następnie /etc/init.d/console-screen.sh

Otóż tak właśnie mam i nie działa! dpkg-reconfigure fonty na każdej tty pomaga, ale czy problem nie wróci po reboocie? Zresztą okaże się i najwyżej wtedy jeszcze coś pokombinuję.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc!

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846