Re: Jak nadac prawa w drzewie ?

Witam,

Dnia Thu, Jul 17, 2003 at 03:10:51PM CEST, Grzegorz Szyszlo napisał:

: mam inny problem. mam bardzo rozbudowane drzewo katalogow i plikow,
: przeniesione z serwera www z os/2. tak wiec atrybuty plikow sa nijakie.
: chcialbym w calym tym drzewie nadac atrybuty 750 dla katalogow,
: oraz 640 dla plikow. jak to moge zrobic zeby sie nienarobic?

chmod -R 640 /path
chmod ug+X -R /path

man chmod

: znik.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.:    ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl   :.
.: ...wszystko się przewróci, a stałe równowagi dalej będą stałe. :.