Re: 8139too i niedzialajace polaczenie z internetem

Użytkownik Tomasz T. Ciaszczyk napisał:

Witam,

Dnia pią, lip 11, 2003 at 12:22:50 CEST, Marek Tilk Materzok napisał:

: Wniosek? Realtek to szajs (mam nadzieje, ze nikt nie ma co do tego
: watpliwosci). Jestem teraz wlascicielem karty 3c905c-tx-m i jestem hepi.

Uzywam od ladnych paru lat kart RTL 8029 jak i 8139 i tylko raz mialem
problemy z nimi (w sumie na "stanie uzywania" mam ich kolo 50). Teraz
czesc maszyn bedzie miala ASUS P4PE z karta gigabit, wiec zasluzone
RTL odejda na sprzet zapasowy...

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

Moje doświadczenia z RTL8139 też są raczej dobre. To była _pierwsza tania_ karta 100Mb/s, która łatwo działała pod Linuxem. Praktycznie nigdy nie musiałem podawać adresów i przerwań. Nie twierdzę, że jest najlepsza, lecz 3Com są moim zdaniem za drogie.

Bertold