Re: 8139too i niedzialajace polaczenie z internetem EOT

Witam serdecznie.

   Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.:-) W sumie to tak myślałem (tzn.
przepiąc ją na inny slot), ale chciałem się upewnić że uważacie podobnie,
żebym nie grzebał bez powodu w kompie.:-) Jak przez mgłę przypominam sobie,
że jak kiedyś udostępniałem pod Winem połączenie innemu kompowi, to dopiero
za którymś podejściem znalazłem slot, na którym chciała działać...

> Jestem teraz wlascicielem karty 3c905c-tx-m i jestem
> hepi.
    I ja chyba też będę niedługo, bo już mam trochę dosyć tej karty.;-)
    Pozdrawiam.

Def7