Re: Debian i Windows XP

> Czy da się zainstalować Debian i Windows XP na jednym dysku tak żeby
> to lilo (albo grub) ładował Windozę, a nie NTLDR Linuxa (albo lilo)?

Moim zdaniem bawienie się w NTLDR + Linux jest trochę bez sensu, skoro
zarówno lilo jak i grub bez żadnych ceregieli poprawnie ładuje XP. (wiem,
bo mam właśnie taki układ - grub co prawda, ale na lilo też działało).

> Wiem jak zrobić ładowanie przez NTLDR. Czy wtedy po każdej rekompilacji
> jajka trzeba kopiować do Windowsa pierwszy sektor partycji linuxowej?

nie jestem pewien. Prawdopodobnie tak, po po rekompilacji jajka trzeba
kopnąć lilo, które zamaże NTLDRa (który ładuje lilo, a nie od razu kernel).

Mati