Witam + neostrada

        Dziendobry chailem sie przywitac.

        A wiec dziendobry.

        Mam od razu pytanko.

        Szukalem odpowiedzi na to pytanie w roznych archiwach lecz nic
        nie znalalem wiec kieruje je tutaj.

        Dotyczy ono uslugi Neostrada - z mojej pogamedki z "dzialem
        technicznym" wyniklo ze ich "skrypty instalacyjne" nie
        oblsuguja debiana - co mnie szczerze mowiac zmartwilo.

        Wiec mam pytanie czy ktos zainstalowal nowa neostrade (z modem
        Sagem na USB) u siebie na Debianie - i jezeli tak to jak to
        zrobil ;)

        Czy moze jeszcze lepiej czy ktos ma sposob na net-install'a za
        pomoca nowej Neostrady (czy wiekszosc net-installerow
        obsluguje USB ?).

        Z gory za wszelkie odpowiedzi dziekuje.

        Pozdrawiam Serdecznie
        Taniell