Re: apache,named i virtualhost

On Thu, 3 Jul 2003 calebr@net-core.net wrote:

> Czesc.
> Mam apacha 1.3.27 i bind 9.2.2. Chcialbym dodac Virtualhosta, tylko cos mi
> nie wychodzi. To mam w httpd.conf:
>
> <VirtualHost 62.233.145.49>
>         ServerAdmin calebr@net-core.net
>         DocumentRoot /var/www/u
>         ServerName uslugi.net-core.net
>         ServerAlias www.uslugi.net-core.net
>         TransferLog /var/log/apache/uslugi.log
> </VirtualHost>
>
> Bind:
>
> www                 A       62.233.145.49
> uslugi              A       62.233.145.49

Mam identycznie (ew. czesc takich przedrostkow CNAME) zakladam wiec, ze:
- najpierw wpisales do konfiguracji binda (i to jest Twoja master) a potem
go przerestartowales
- wpisujac podales nowy serial (zakladam, ze wiesz jak)
- sprawdziles co pokazuje polecenie host -v uslugi.net-core.net
- jesli nic to sprawdziles czy bind chodzi i czy nie ma bledow w logach
- wpisales potem do httpd.conf co pokazujesz i przerestartowales apache'a
- ja najpierw w VirualHoscie wpisuje ServerName potem Alias potem
DocumentRoot i reszte ale kolejnosc chyba nie ma znaczenia

Jesli zrobiles to wszystko i nie dziala to juz nie mam pomyslu.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org