Re: 1). Logowane.

> -----
> Bzdury wasc piszesz albo przypadkowo pomyliles grupy. To jest debian a nie
redhat i zadne przestawianie runlevel'i w inittabie nic nie zmieni.
> Przejrzyj sobie skrypty startowe (w debianie) dla konkretnych runlevel'i
to Ci sie rozjasni nieco.

Patrzac na niezbyt gramotne pytanie, w sensie w jakim ja je zrozumialem,
odpowiedz kzubik jak najbardziej poprawna.
Poza tym polecam:
man update-rc.d
przejrzec /etc/init.d/*
/etc/rc.S/*
/etc/rcX.d/

Radoslaw 'Warden' Antoniuk   | GG: 260746 ICQ:55423024
warden(at)debian.black.pl        | #lgul #debian.pl #lms @IrcNet