Re: sarge-i386-netinst, eepro100 i problemy

Witam.

> [...]
> W: Retrying failed download of
> http://ftp.debian.org/pool/main/a/adduser/adduser_3.50_all.deb
> I: Validating ba9224fe6c2fba88eeccca3848005889

Tak się zacząłem zastanawiać, czy to nie jest przypadkiem jakiś
problem z dyskiem. W ramach dalszych testów (po poprawnym
zainstalowaniu PLD) sprawdziłem RedHata 8 - zainstalował się
poprawnie, w międzyczasie komunikując jednak, że ustawienia dysku są
2584/240/63, podczas gdy powinny być 38760/16/63 (niestety, w tych
cylindrach/głowicach/sektorach też jestem słaby, więc nie wiem co to
znaczy - poza tym że powyższe ma choć trochę sensu, bo
2584x240x63 = 38760x16x63).

Z opcji instalacyjnych Debiana zrozumiałem[1], że powinienem
uruchomić go w takim przypadku z hd=38760,16,63 ("IBM PS/1 or
ValuePoint (IDE disk)") - niestety nie spowodowało to żadnych
widocznych rezultatów, tzn. instalator ściąga każdy z pakietów po
czym wypluwa potrójną sekwencję "retrying failed download of".
Próbowałem też hda=... i ed=... (ed to "PS/2 ESDI (MCA)"), ale to
też nic nie zmienia. Ech, ciekawe, czy chociaż w dobrą stronę
kombinuję...

[1] no dobra, instalator RedHata mi to podpowiedział

Pozdrav
-- Shot
--
A newspaper headline: Something went wrong in jet crash, experts say.
=== inne sygnaturki: http://shot.pl/ === wycinki: http://shot.pl/wycinki/ ===