Re: Dlugo idace maile

On Thu, 3 Jul 2003, Krzysztof Zubik wrote:

>wp.pl - nie kozystam.
                  ^^^^ rz - na Boga!!!

>Przeciazenie sieci szkieletowej? chmmm pierwsze slysze, jesli zasysajac
>jeden duzy plik z serwerow ftp mam srednie transfery:
> 1.56 MB/s -- ftp.task.gda.pl
> 830k -- sunsite.icm.edu.pl
> 214k -- ftp.debina.org
>wiec przeciazeniu sieci mowimy zdecydowne NIE!
Jak ktoś ma InternetDSL z tp, to wszelkie odwołania idą przez wawę, więc o
to pewnie chodzi.

>Wczesniej ktos pisal o tym, ze przyczyna moze byc adres nadawcy rozniacy
>sie od adresu komputera z jakiego mail zostal wyslany. No byc moze mamy do
>czynienia z taka sytuacja, ale co to moze miec do rzeczy.
ma to tyle wspólnego co Miler z Matrixem

A jedyna rzecz prawdopodobnie wskazująca na powiązanie problemu z Debianem
to: cyt. "214k -- ftp.debina.org" ;)

Z Poważaniem
M.Matwiejszyn

--
Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl