Re: Polskie znaki

Przeinstalowałem libc6, console-common, locales, fonty i żadnej
poprawy.

gpop> Roznica jest przy wpisywaniu "polskiego l" (nawet nie moge tego napisac :-))
gpop> Roznia sie kody klawisza. U ciebie jest 0x1b3 lstroke, a u mnie 0xb3 threesuperior.

w czystej konsoli sprawdzałem też co zwraca showkey -m
dla l - 0x6c
dla ł - 0xb3

Po zrekonfigurowaniu fontów showkey -m daje te same wyniki
(chociaż fonty wyświetlane są poprawnie).

Nie wiem już czego się chwycić. Wszystko wygląda na poprawnie
skonfigurowane, a nie działa. :(.

Gąsior                         mailto:gasior79@poczta.onet.pl