Lstat - zabezpieczenia dostepu

Witam,

Szukam metody na blokowanie dostepu do poszczegolnych stron, kazdej z
osobna, indywidualnie dla osoby/podsieci w Lstacie (http://lstat.sf.net/).

Domyslnie o ile sie orientuje (i stosuje) dostep do malowanek z wykresami i
statystykami pracy sieci mozna udostepniac/blokowac domyslnie tylko
globalnie, ktos widzi wszystko albo nic.

Ja mam jednak kilka sieci na jednym routerze z lstatem i mysle, ze bylo by
nieladnie gdyby podgladaly nieswoje wykresy. Tak wiec chcialbym ograniczyc
mozliwosc ogladania statystyk danej podsieci tylko i wylacznie dla osob
ktore naleza do tej podsieci.

Czy ktos wie jak zrobic takie ograniczenie jesli strony te sa tworzone
praktycznie dynamicznie przy kazdym wywolaniu? Stronki wyswietla oczywiscie
apach.

Poz,

Sub