Re: apt-get install i klopoty z instalacja

W liście z wto, 01-07-2003, godz. 20:56, Rafal Plesniak pisze:

>  trying to overwrite
> `/usr/share/icons/locolor/16x16/apps/001_star_butterfly.xpm', which is also
> in package openoffice-de-en

1. Masz dwa wyjscia - po przeczytaniu manuala uzyc opcji --force
2. Przeczytac komunikat i nastepnie usunac ikonke 001_star_butterfly.xpm
lub po prostu usunac wszystko co ci pozostalo z poprzednich instalacji
oo - oczywiscie oprocz Twoich ustawien.

MOim zdaniem zdecydowanie latwiej istaluje sie oo z binarki ze strony
projektu - ale to moja opinia. Nie udalo mi sie nigdy zainstalowac tak,
aby mogli go uzywac wszyscy nie tylko root, jezeli nie uzylem opcji
-net.

Pozdrawiam

Michal

P.S. Moje maile tez strasznie dlugo na liste dochodza. Ostatnio ponad
pol dnia :(. Ten pewnie bedzie w poludnie. Teraz jest 03.26 w nocy.

Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>