Re: apt-get i sumy kontrolne MD5 (ju ż działa)

Witam
Cóż postanowiłęm się dopisać do tej listy w końcu już instaluje debiana w domu, w pracy i na każdym kompie który dorwe w ręce, więc warto by było przedyskutować problemy z kimś bardziej zaawansowanym :D.
Zaawansowani używaja Sid'a ;-) ...
Lubie woodiego bo ma prostszą instalację niż RH ;D

Czy macie problemy z zaciągnięciem pakietów przez apt-get, instalowałem w sobote debianka woody na komputerku w domu i nie moge zainstalować aktualizacji gzipa z security.debian.org.
... w związku z czym nie korzystają z security.debian.org ;-)
hihihihihi wiem i sami robią pache na kernel, oraz pakiety ;-D
Teraz poważnie. Jakie błędy wypluwa instalator? Instalujesz wpierw
starszą wersję, a później dopiero aktualizujesz z security?
Taak, używam pierwszej płyty a reszte zaciągam z sieci :-).
Problem pojawił się w sobotę i przez całą niedziele nie mogłem zainstalować niektórych pakietów, a do tej pory nie miałem problemów ztąd pytanie na grupę. Przypuszczam że pliki na mirrorach zostały zaktualizowane natomiast nie zostały zaktualizowane pliki z sumami kontrolnymi.
Naszczęście od poniedziałku wszystko jest ok :)

Błąd pojawiał się po ściągnięciu pakietu przy rozpakowywaniu, pojaiwała się informacja że nie można zainstalować pakietu ze względu na błędną sumę kontrolną MD5.
Pytanie: Czy jest to możliwe ??

Temat
sugeruje błędną sumę kontrolną MD5 - czy to jest problemem? Podaj więcej
szczegółow, czy instalujesz z płyt, z sieci, etc. Występuje np. taki
problem przy instalacji z płyt, że gdy podajesz dodatkowo jako źródło
pakietów, jakiś mirror w sieci - występują problemy z zależnościami.
Musisz instalować najpierw z płyt, a dopiero później robić update.

i tak robię, po podaniu mirrorow nie pomagało apt-get update, a przy przy apt-get upgrade po ściągnięciu pakietów przy rozpakowaniu stwierdzał błędną sumę kontrolną.

Ps. Dziękuję wszystkim za odpowiedź :)