Re: xterm i polska klawiatura

Dzieki za sugestie i mapowania... niestety nie pomogło :( - dalej jest to samo
ale przynajmniej wiem gdzie dalej szukac ;)

Przy najblizszej wolnej chwili bede probowal dalej, jak nie rozwiaze problemu
to pewnie jeszcze sie odezwe.

Pozdrawiam

Bastek

Nie jestem takim specem jak wielu innych, lecz ja bym zaczął od zbadania, czy jest zainstalowany pakiet locale i ustawiony na język polski. Następnie, czy używasz xterma na samych X-ach, czy pod jakimś środowiskiem graficznym (np. KDE) ? U mnie przy obsłudze pod KDE trzeba było ustawić wszystko na język polski, aby xterm pracował z właściwymi czcionkami. Na łysych X-ach nie próbowałem.

Bertold