Re: Pomozcie--cos dziwnego sie dzieje

Hello Tomasz,

Thursday, May 22, 2003, 5:52:30 PM, napisales:

>  i  tak  sie  klonuje  i klonuje to co jest w cronie, tzn glownie
>  ping.  Mialem  normalnie  pinga  co  15 minut, zeby podtrzymywac
>  polaczenie..
>  */15 * * * * ping www.hoga.pl
>  Ale  teraz  zaczely  sie  dziac jakiejs cuda, obciazenie systemu
>  siega  zenitu,  reboot  systemu nic nie pomogl. Nie wiem czy cos
>  nie namieszalem znowu z pakietami stable i unstable.

Chyba sam sobie odpowiedzialem ..
 */15 * * * * ping www.hoga.pl
po prostu zaczyna pingowac i pinguje w nieskonczonosc i

 */15 * * * * ping www.hoga.pl -c 1

 pomoglo,  ale  z  koleji  nie  bardzo  to rozumiem, bo caly czas
 mialem  bez  -c 1 i dzialalo dobrze, az tu nagle dzis takie cuda
 zaczely sie robic.

--
Best regards,
 Tomasz                            mailto:krolik@wsi.edu.pl