Re: wykrywanie maskarady

Dnia Wed, May 21, 2003 at 05:33:36PM +0200 Bartosz Feński aka fEnIo napisał/a:

> Zapewniam Cię, że w 99% to nie będzie legalne, bo udostępniasz osobom
> trzecim dostęp do Internetu.
jeszcze jedna dygresja, a propos nieroutawalnych podsieci...
(proxy oznacza brak routingu z jednej sieci do drugiej)

twoja uwag aoznaczalaby ze nie mozna mi nawet uzyc drukarki na jet direct
poniewaz jest ona podlaczona przez ethx!!

co do proxy (www) (bez nat)   |          pytanie o strone
----|     pytanie o strone    |     /---------------------- [ Klient ]
NET |<--------------------| pr|oxy |       sciaganie strony
----|--------------------^    |    ^------------------------^
        sciaganie strony      |ani pół pakietu nie przechodzi tędy

bez proxy (np. nat)                   zapytanie
NET |                     NA(X)T        sciaganie strony
                   pakiety przechodza przez router
pzdr
yanek

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''