Re: wykrywanie maskarady

Dnia Tue, May 20, 2003 at 04:29:05PM +0200 Mirosław Wróbel napisał/a:

> A czy administrator ma prawo wogóle zadawać takie pytania?
> To przecież nie jest prokurator...
No wlasnie, teoretycznie powinno wystarczyc:
- Nie mam nat, i koniec.
...ale co z tego...
Pytanie z innej beczki: co zrobic, jesli administrator uzna:
- Nat jest, odcinam Pana.

??

pzdr
yanek
--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''