Re: [OT]: Zewnetrzne IP bez wiedzy admina sieci LAN.

On Sun, May 18, 2003 at 04:47:25PM +0200, [LocK] wrote:

> hmm niestety z tego co tam wyczytalem to potrzebny jest dostep do
> jakiegos komputera (A0) tzn. to jest chyba serwer sieci LAN a ja
> nie moge tam sie dostac ;/. jezeli jestesm w bledzie to prosze mnie
> z nie go wyprowadzic

Potrzebujesz przyjaciela który ma wolny jakiś adres IP i zgodzi się na
małe zestawienie tunelu (słowo zestawienie zapisało się w mojej pamięci
jako cytat z ,,Pogoni za Amy'' - ,,czasem, ale naprawdę tylko czasem
podoba mi się zestawienie kobiety z koniem'').

--
  .''`.  Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki ::: GSM  [+48] 604 856 821
 : :' :  http://bluszcz.ats.com.pl/  : bluszcz<at>jabberpl.org