Re: [ot] zsz3 [bylo Re: serwer ftp]

Andrzej Dalasinski napisał.
> Dnia Wed, May 07, 2003 at 06:33:10PM +0200 Tomasz T. Ciaszczyk napisał/a:
> Dawno dawno temu, ktos zasugerowal zeby rozdzielic debian-user-polish
> na dwie listy: zaawansowana i poczatkujaca; generalnei glupi pomysl,
> ale moze niekoniecznie?
> moze rozwiazaniem jest:
> nowi, dopuki nie przesla 3-5 poprawnych pytan/komentarzy przez moderatora
> nie moga wysylac maili wprost...
> wymaga to oczywiscie pewnego nakladu pracy (moderatorzy), a z drugiej strony
> kloci sie odrobine z wolnoscia slowa i dostepu do listy...
> [...]
Witam.
Witam po dlugiej przerwie (pobyt w Sobieszewie.)
Czy to tak dawno bylo. Byla to moja propozycja korzystania listy
dla poczatkujacych debian-pl@yahoogroups.com i ciagle jest aktualne.
Chetncyh zapraszam na ta liste. Moj kolega zalozyl ta liste posrod
innych list dystrybucyjnych. Poniewaz juz tutaj jest lista debianowa z
Jarkiem zastanawialismy sie to tu wykonac i ustalilismy, zeby poniewaz
juz
mamy 2 listy debianowe zaproponowac, zeby debian-pl@yahoogroups.com
jako liste dla poczatkujacych. Reszta juz zalezy od uzytkownikow.
Patrzac na te listy dystrybucyjne zauwazam na nich powoli narastajacy i
dosc
zroznicowany ruch najwiekszy na mandrake-pl@yahoogroups.com Coz latwosc
w korzystaniu z roznych distro robi swoje.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000