RE: problem sprzetowy?

viTAM!

/ciach
Mnie w identycznym przypadku pomogla dystrybucja KNOPPIX.
Prawie doskonale rozpoznaje sprzet (ang.: hardware)
i praktycznie pozostaje DEBIAN-em, nawet
dla wymagajacego uzytkownika.
PODKRESLAM - jest ona ZAWSZE w stadium BETA.
W nieoczekiwanym dla nas miejscu mozemy stanac
przed schodami.
Smazymy obraz CD-ROMu (bootowalnego) i odpalamy.
Zakładam pewien poziom wiedzy o administrowaniu DEBIAN-ow.
Nastepnie podgladamy pliczki konfiguracyjne (ok. 6MB tekstu)
i ewentualnie zgrywamy w inne miejsce, np. na dyskietki 1,44MB
I to dziala (chap.: workuje) 1).
Oto URL-e:
ftp://sunsite.icm.edu.pl/
plik obrazu:
/pub/Linux/distributions/knoppix/KNOPPIX_V3.2-2003-05-03-EN.iso
a takze, w tym samym katalogu:
knoppix-cheatcodes.txt
README
KNOPPIX-FAQ-EN.txt

Ewentualnie mozna posadzic KNOPPIX-a na twardzielu - patrz
http://www.freenet.org.nz/misc/knoppix-install.html

Pozdrawiam!
coturnix

1) chap. := chicagowski anglopol;
   workuje := work=praca, tu funkcjonowanie; uje=sie nie kreskuje.

P.S. Wysylanie na liste listow kodowanych HTML-em
NIE UCHODZI, panie swienty, nie uchodzi.
Nawet z "M$-ałtluka" da sie wyslac zwykly tekst.
Niestety, trzeba poklikac.