Re: Debian Woody z jajkiem 2.4

Moze nie wzbudze tym zainteresowania,ale mam propozycje z gatunku
'koszulki-OT"
w ramach jednego ze swoich pomyslow chcialbym uruchomic m.in. strony
helpline'u.
bezplatnego i platnego (mikroplatnosci) w oparciu o skrypty opensource.
wiem ze jest irc ,ale to nie to samo.
sam zreszta chetnie bym korzystal wowczas z (mikro)platnej pomocy fachowcow
,bo na wiele spraw brakuje mi czasu.
jesli wiec byliby zainteresowani na grupie ,to moze cos by z tego moglo sie
narodzic-rozwiazania sa na tyle uniwersalne ,ze mozna tym robic nie tylko
pomoc dla debiana.
przepraszam ze to jest troche OT ,ale sam zarabiam tym ze ktos nie wie kiedy
wcisnac F1 czy F3 (sam w debianie bardzo malo wiem ,ale slucham)
pozdrawiam
Julian Pasternak
ProS