Zaproszenie na wyklad o Debianie - AGH Krakow

Czesc

17 maja (sobota) o godzinie 17:15 w budynku D10 (wydzial Fizyki i Techniki
Jądrowej AGH w Krakowie),sala "A" odbedzie sie wyklad "Debian za kulisami"
z cyklu Linux Forum & Academy.

Prowadzacy Adam Byrtek  opowie o strukturze i sposobie dzialania projektu
Debian.
(Nie bedzie to natomiast wyklad o instalacji, konfiguracji czy tez
obsludze)

Serdecznie zapraszaja zrzeszeni organizatorzy:
- Kolo Naukowe Geoinformatyki "Geos Informatica" AGH
- Kolo Naukowe "Kernel" AGH
- Kolo Studentów Informatyki UJ
- Kolo Naukowe Informatyki "Bug" AE
- Krakowska Grupa Uzytkowników Linuksa
- Ruch na Rzecz Wolnego Oprogramowania
- no i ja, choc ani ze mnie zrzeszony, ani organizator :)

Slawek