Re: Debian Woody z jajkiem 2.4

Użytkownik kcienciala@wp.pl napisał:
Czy ktoś z koleżanek/kolegów mógłby mnie uświadomić jak podczas
> instalacji debiana 3.0 wybrac zamiast standardowego jadra 2.2
> jadro z serii 2.4.

Zapewne pomoże Ci lektura pliku o nazwie zbliżonej do INSTALL i znajdującego się na każdej (chyba) płycie z Debianem. Zresztą jak zabootujesz z płytki numer 1 to naciskając klawisze funkcyjne (to te na górze klawiatury z oznaczeniami F1 F2 ... F10 (a może nawet masz F11 i F12)) to dostaniesz więcej informacji na temat jak uruchomić instalację - i nawet tam jest podane jak wybrać kernel bf24 a co za tym idzie cieszyć się kernelem 2.4.xx (gdzie xx == 18 o ile dobrze pamiętam).

I tak wiem - mogłem od razu napisać, że wystarczy wpisać "bf24" (bez cudzysłowów) (albo nawet zabootować z CD5) ale wpienia mnie pytanie o rzeczy opisane w instrukcji instalacji i nie czytanie tego co jest podane na ekranie.

Na przyszłość: http://rtfm.bsdzine.org/ polecam (i nie zwracaj uwagi na te bsd w adresie) - bez lektury tego popularnego dokumentu będziesz nadal zadawał pytania takie jak te które zadałeś a że wracają one jak przysłowiowy bumerang to może się domyślasz, że niezbyt lubimy takie pytania.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/