Re: OT

On Tue, May 13, 2003 at 12:30:58AM +0200, Michał Byrecki wrote:
> ROTFL!
> http://www.hoza.dyzio.pl/serv/serv.html

EH!!!!!!!!!!!
pewnego dnia spedzilem pare naprawde dlugich godzin zeby odnalezc
ta strone tylko poto , zebym wiedzial czym sie kierowac przy
umieszczaniu mojego servera w lodowce ;))
Niestety nie udalo mi sie a pytalem ogromnej ilosci ludzi.

Server jest juz w lodowce - niestety jeden , bo 2 sie nie zmiescily
ale za to dziala nadzwyczaj stable ;)

W kazdym razie dzieki za link - porownam ten na stronie z moja
konstukcja - moze nie tak wymyslnie umalowana ale zawsze w lodowce ;)
pozdrawiam
kusznier

--
  .''`.     Mateusz Ślęzak <kusznier@evil.ping.la>