Bluetooth, GPRS i inne bydlaki

Witam!
Mam nastepujacy problem - zakupilem sobie telefon obslugujacy "sinozebego"
oraz gprs, oprocz tego zakupilem dongla bluetooth na usb. Nastepnie
zainstalowalem pakiet bluez i wydaje mi sie, ze go poprawnie skonfigurowalem
- dlaczego tak sadze? Daje w telefonie wyszukiwanie i znajduje mi mojego
laptopa  nastepnie pyta o pin ktory mu podaje a taki sam jest w pliku
/etc/bluetooth/pin i wszystko jest ok. Ale co ja teraz musze zrobic, zeby moc
skorzystac z modemu GPRS wbudowanego w telefon? Co musze zrobic, zeby uzyskac
dostep do telefonu przez port /dev/ttyUSBx (??)?

Tylko prosze mi nie pisac, zebym podlaczyl sobie telefon kabelkiem bo w
laptopie nie mam rs'a wogole. Nawet IRDY a czasami potrzebuje skozystac z
sieci poza biurem i chyba do tego sluzy laptop?

Tak.. Googlalem, google to przyjaciel moj i wogole.
Mam mala prosbe - jesli nie wiesz jak to uruchomic a chcesz napisac, ze
popelnilem blad ortograficzny, mam przeczytac mana, wpisac zapytanie w
google, interii, wirtualnej polsce  czy podobna blyskotliwa uwaga to prosze
na priva bo nie ma sensu listy zasmiecac a ostatnio 95% to sa wlasnie takie
mejle.

Za rzeczowe odpowiedzi bede niezmiernie wdzieczny,
Przemek Kula.

pozdrawiam :-P

--
e-mail:		przemyslaw.kula@opcja.pl