Re: ext3

>Hm. To może rozwinę troszkę dyskusję w innym kierunku. Jak dokładnie
>pracuje ext3 to nie wiem, bo dokumentów do tego nie ma za dużo, a nie
>mam czasu na przeglądanie źródeł.
>Wydaje mi się, że systemy te nie różnią się tylko plikiem .journal.
>Dlaczego tak myślę? Kiedyś próbowałem odzyskać skasowane dane z EXT3
>metodą krok po kroku jak dla EXT2. Rezultat był taki, że zamiast
>odzyskać plik pozbyłem się pozostałych ;-)
>Ponadto, jeżeli byłby to tylko sam plik dziennika, to czemu niby system
>z obsługą EXT2 nie jest w stanie zamontować EXT3?

Witam
A ja na potwierdzenie tego faktu powiem tak:
Przerobiłem partycje poprzez tune2fs, ale pomylilem sie w fstab, nie
wszystkie pozmieniałem na ext3 - mount jednak podmontował
mi wszystkie partycje zgodnie z wpisami, a nie zgodnie z rzeczywistymi
typami filesystemów.

Z pozdrowieniami
Maciej Matwiejszyn