Re: ext3

Dnia Wed, May 07, 2003 at 11:50:13AM +0200 Szymon Morandir Anders napisał/a:

> Odwroc pkt 1 i 2
> jak chcesz zalozyc (zmienic) system na ext3 skoro nie obsluguje go jeszcze
> jadro?
imho nie ma zaczenia, tune2fs -j tworzy tylko dziennik, jajo nie ma nic do
tego, po prostu nie da sie uzywac owego dziennika do czasu rekompilacji jadra
i zamontowania systemu na ext3.

wczesniej natomiast byla sluszna uwaga, ze nie bardzo moze byc ext3 jako modul
przy bootowalnym ext3.

pzdr
yanek
--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''