Re: Wyłączenie komputera

Dnia Sat, May 10, 2003 at 04:13:04PM +0200 Robert Mońka napisał/a:
> Jak debianowiec wyłącza komputer?
nie wyłącza. ;)

> Ja robię to w tej chwili tak:
> 1) uruchamiam terminal
> 2) wpisuję su root
> 3) podaję hasło
> 4) wpisuję komendę halt
> Czy to nie przesada?
Nie.

> W jaki sposób wy to robicie?
sudo halt
su -c halt
CTRL+ALT+F1; CTRL+ALT+DEL; pause 100; Power Off;

> Może lepiej dodać dwie pozycjie (Wyłącz Restartuj) do menu Operacje? -
> jak to zrobić?
Menu Operacje? nie mam, hmmmm, chyba mam jakiegoś trefnego debiana...
...na wszystkich komputerach...

> Może skonfigurować GDM aby wyświetlał takie menu jak dla administratora?
> - jak to zrobić
Mi gdm wyświetla tylko:
* KDE
* IceWM
* xsession
* (coś jeszcze ale nie pamiętam co...)

złośliwe pozdro
yanek
--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''