Re: skan portow

Witam,

Dnia Fri, May 09, 2003 at 02:15:02PM CEST, Mirek Grochowski napisał:

: On Fri, 9 May 2003, Tomasz T. Ciaszczyk wrote:
:
: > Jezeli mowisz o serwie wspinaczka.net to wlasnie portsentry nie
: > zareagowal na moje skanowanie.
: >
: Pytanie brzmi czy mial reagowac? Odpowiedz brzmi: Nie.
: Ja tylko mowilem jak to dziala, a nie jak to dziala u mnie. Ja jestem
: zwolennikiem odcinania wszystkiego co trzeba na firewallu i tyle.
: Zreszta portsentry nie odcina w czasie wyslania zapytania na port na,
: ktorym jest jakas usluga tylko w przypadku wyslania zapytania na port
: "zabroniony".
: Mozna oczywiscie zrobic tak jak mowisz, to znaczy kazac nasluchiwac na
: portach standardowych uslug, ktorych sie nie uzywa, ale szczerze mowiac
: nie bardzo widze sens. Dla mnie takie rozwiazanie jest niepraktyczne a to
: glownie lateko, ze ja nie chce nikogo automatycznie blokowac.
:

Proponuje eot, bo mowimy o tym samym tylko innymi slowami.

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][Ciebie wołam, ale cisza i pustka dookoła  :.
.: http://ciacho.pl    ][-- Universe                               :.