Re: Konqueror, Mozilla (snapshot) i java

Dnia Wed, May 07, 2003 at 09:47:52AM +0200, Adrian Siemieniak napisał(a):
> Ja wczoraj walczylem z java (apletami) i sie udalo ;) - ogolnie jesli masz mozille i pochodne skompilowane
> z GCC 2.xx no to nie ma problemu - przeczytaj plik INSTALL.
> Jesli masz Mozille skompilowana z GCC 3.x (np. z unstable) to pojawiaja sie schody - trzeba sciagnac
> j2re1.4 z blackdown.org w najnowszej wersji (patrz po datach - z tego roku) i dopiero wtedy pojdzie - o sunowskiej
> wersji zapomnij.

Witam!
Zainstalowałem jave (j2re1.4) z blackdown.org i mozilla wywala mi
takie błędy:

LoadPlugin: failed to initialize shared library
/usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla/javaplugin_oji.so
[/usr/lib/j2se/1.4/jre/plugin/i386/mozilla/javaplugin_oji.so: undefined
symbol: GetGlobalServiceManager__16nsServiceManagerPP17nsIServiceManager]

Wiem, że chodzi o ten undefined symbol, tylko co mam zrobić, żeby on był
defined ;-).

Używam sida, a taki wpis mam w sources.list:

deb http://www.tux.org/pub/java/debian sid main non-free

W Mozilla -> Pomoc -> O wtyczkach, plugin w ogóle nie jest
widoczny.

Czy ktoś miał podobny problem? Jeśli tak to jak go rozwiązałeś/łaś?

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org