Re: ext3

Użytkownik Krzysztof Piecuch napisał:

Zainstalowałem sobie na laptopie debiana3.0 i chciałem dorobic
w nim ext3.
1. tune2fs -j /dev/hda1
2. rekompilacja jądra (ext3 jako moduł)
a ext2 w kernelu? gratuluję... następnym razem proponuję obsługę kontrolera też dać do modułu (zakładam, że nie używasz initrd).

Czy o czymś zapomniałem ?

Tak - o tym, że kernel jakoś / musi zamontować zanim zabierze się za moduły. Między ext2 a ext3 dużej różnicy dla kernela nie ma więc jak widzi / na partycji która wygląda jak ext2 to montuje ją jako ext2. Wrzuć ext3 w kernel to pewnie będzie lepiej.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/