Re: neostrada plus

Witam!

On Tuesday 06 of May 2003 17:44, Kamil Jonca(poczta) wrote:
> Co nie jest zabronione jest dozwolone. :-)
> SDI można(było?) dzielić  nie można było dizelić neo/neo+
Ooo.. Ciekawostka - a jesli mozna wiedziec - skad masz taka informacje, ze nie
mozna? Lezy przedemna umowa neo i nie ma slowa, ze nie mozna a mam info
(specjalnie nagrane na secretarke automatyczna - z imieniem i nazwiskiem
info-pani z info-linii) w ktorym jest wyraznie powiedziane, ze MOZNA na
terenie lokalu - poniewaz z zalozenia neo bylo adresowane do osob prywatnych
oraz _malych_firm_.. Jak odrobine pokombinuje to moge to zrzucic do mp3,
chcesz ?.. Tylko jakosc nie bedzie najlepsza poniewaz jest to na takiej malej
tasiemce wiec z mikrofonu bede musial zgrywac..

Na prawde jestem baaaardzo zywo zainteresowany ta informacja ZE NIE MOZNA
dzielic i jesli moglbys mi powiedziec skad ja masz to bylbym niezmiernie
wdzieczny...

Pozdrawiam,
Przemek Kula.

--