Re: neostrada plus

On Tue, 6 May 2003 19:00:14 +0200
"Tomasz T. Ciaszczyk" <ciacho@ciacho.pl> wrote:

> http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/internet/sdi/faq.php
> "30. Czy mozna rozdzielic lacze SDI na kilku uzytkowników?
>
> Nie, o ile lacze ma byc udostepnione poza lokal uzytkownika.

Podpisywałem, że będę przestrzegał regulaminu. Przeczytałem go od A do Z
i nie ma tam ani słowa o robieniu maskarady. W umowie również. A to, że
ktoś tam sobie coś pod jakimś adresem www napisał, to mam głęboko w
poważaniu...

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */