Re: Pytanie kretyna o apt-get...

W liście z wto, 06-05-2003, godz. 15:58, Marek Berkan pisze:
> Witam.
>
> Proszę uprzejmie, nie zabijajcie mnie, ale ciągle nie wiem jak zrobić
> jedną rzecz:
>
> Mam dystrybucję testing, wszystko up-to-date. Chcę zainstalować
> open-office'a z unstable:

(...)

> 132 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 138  not upgraded.
> [...]
> Marek.

Stwórz plik '/etc/apt/apt.conf' o zawartości.

APT::Default-Release "testing";

Wtedy apt-get będzie instalował pakiety z unstable w miejsce pakietów z
testing tylko na wyraźne żądanie.

Pozdrawiam, Mirek

P.S. Ostatnio "odkryłem" 'aptitude'. Posiada interfejs w ncurses i
bardzo pomaga w utrzymywaniu kombinowanych instalacji (używam podobnie
jak w twoim przykładzie testing+unstable).
--
Miroslaw Sankowski (PIT OG) <msankowski@pit.gda.pl>